Eleccions municipals de tercer

Noies i nois de tercer! Em complau informar-vos de que ja tenim alcaldessa a la classe, resultat d’un procés (llarg) d’eleccions.
En una primera votació feta pels i les alumnes de sisè va haver-hi un empat a 10 punts entre els següents partits: Els Supernens i Salvem el planeta, salvem els animals.
Així doncs, ahir vam dur a terme una segona votació, en la qual només hi participaven els partits empatats. Avui hem fet el recompte, i el resultat ha estat el següent:
– Supernens: 10 vots
– Salvem el planeta: 15 vots
– Nuls: 1 vot
Per tant, es declara guanyador el partit Salvem el planeta, amb els següents integrants: Raquel, Aina, Iván Sánchez, Álex Sánchez i Judit.

Enhorabona a tots els alumnes de la classe per haver treballat amb tanta motivació!