SYMBALOO. Activitats divertides per aprendre més!!

Benvolgudes famílies,

A continuació us facilito l’accés directe a la pàgina de Symbaloo de 1r, on aniré afegint aquelles activitats en línia que a vegades fem a l’escola. Com no sempre tenim temps i ens quedem amb ganes de més… també les poden fer des de casa.

Al centre i a la dreta d’aquest recull del Symbaloo de 1r es troben els que ja hem fet a l’escola i ells i elles ja coneixen. La resta (els que es troben a l’esquerra) els aniren fent i els passaré a l’altra banda indicant d’aquesta manera que ja els hem fet a la classe. No obstant, les poden visitar si volen.

La majoria són de matemàtiques. Però els he recomanat sobretot la que es diu “LLEGIR I ESCRIURE”.

La Irene segur que es posarà molt contenta perquè estava molt interessada en què enviés aquest enllaç.

Cliqueu la imatge i accedireu al recull d’activitats.

Una salutació