Ens visita la Fundació MONA!

Avui dijous ens han vingut a visitar la directora general de la Fundació MONA Olga Feliu i l’Amparo Barba.

Ens han fet una xerrada sobre el funcionament de les seves instal·lacions, dels seus ximpanzés  i de la importància de cuidar el nostre entorn.

La Fundació MONA és un  Centre de Rehabilitació a on es recuperen del maltractament ximpanzés i macacos que han estat artistes de circ, de televisió, models de publicitat o fins i tot mascotes. Un maltractament invisible fins fa poc en la nostra societat. Molts han viscut llargs anys en absoluta solitud i terribles condicions, però el nostre centre de rehabilitació proporciona un excel·lent llar a aquests primats rescatats, on es recuperen vivint en família amb els seus congèneres, en un entorn natural. MONA els ofereix aquesta segona oportunitat que tant es mereixen de tenir una vida més digna i sense complicacions.

També  dir, que ha aprofitat per explicar-nos un conte preciós amb el títol “Bongo”, la vida d’un ximpanzé de la Fundació.

Els nens i nenes de cicle inicial han treballat durant les últimes setmanes, estaven molt motivats amb l’activitat, han estat  participatius i molt emocionats per la visita.

Volem donar les gràcies a l’Olga i a l’Amparo, exalumnes de l’escola Sant Sadurní , per la seva visita i la seva col·laboració amb el món educatiu.

MOLTES GRACIES!!!!!