Tercer Trimestre – Activitats CI

Estimades famílies i alumnat de Cicle Inicial,

Desitgem que hàgiu pogut gaudir d’aquesta Setmana Santa i que tots i totes estigueu bé!

Com ja us ha comentat l’equip directiu, el 14 d’abril vàrem donar per iniciat el tercer trimestre i amb ell tota una sèrie de canvis que a continuació us detallem:

1. Seguirem enviant paquets d’activitats cada dilluns, però a partir d’ara és obligatori fer el retorn de les activitats perquè són avaluables.

2. Cada setmana us indicarem els terminis d’entrega de les activitats i aquests s’han de respectar. No acceptarem feines que s’entreguin fora de termini.

3. Com que molts de vosaltres no disposeu d’impressora us farem arribar el paquet d’activitats en format word. És molt probable que quan us el descarregueu la font canvií i les imatges es moguin. A la pàgina web de l’escola penjarem el paquet d’activitats en format PDF perquè pugueu tenir-lo de referència i consultar-lo en cas que en obrir el document estigui desconfigurat.

4. Al final d’aquest escrit trobareu una graella amb tot un seguit de preguntes en relació amb les tasques que us enviem. Si us plau, dediqueu una estona a resoldre-les amb els vostres fills i filles i feu-nos-la arribar. Ens ajudarà a saber en quina situació us trobeu i si cal que canviem alguna cosa.

5. Atès que el proper dijous 23 d’Abril es Sant Jordi, al final d’aquest document trobareu una proposta d’activitats per treballar la diada. Són opcionals; per tant, no cal fer-ne retorn. A més, les mestres d’educació visual i plàstica han engegat una iniciativa per tota l’escola. Us animem a consultar les bases de l’activitat a la pàgina web del centre i a participar-hi.

6. Organitzarem videoconferències setmanals amb l’aplicació ZOOM. L’objectiu és que ens feu arribar precs i preguntes respecte als exercicis setmanals. El dia de la videoconferència us farem arribar l’enllaç perquèpugueu entrar a la reunió. Ben aviat rebreu una graella amb els horaris de cada mestre/a.

Som conscients de les limitacions i els problemes que tots i totes podeu tenir (compartir dispositius, teletreball, falta de material, entre molts altres). Procurem tenir-ho en compte quan preparem les activitats.

No dubteu en comunicar-vos amb nosaltres sempre que sigui convenient. Estem aquí per donar-vos suport.

La data límit per entregar les activitats que trobareu a continuació és el diumenge 26 d’Abril.

Una abraçada molt forta,

#TOTANIRÀBÉ