50. LA DIADA DE SANT JORDI

La Diada de Sant Jordi la vam passar escoltant primer als nens i nenes de 6è llegint el conte col·lectiu que ha elaborat l’escola en motiu del Projecte Cultural d’enguany (Contes i llegendes tradicionals del món). Seguidament, els nens i nenes d’Educació Infantil vam representar la llegenda al gimnàs i vam acabar el matí al pati amb el Drac Petit de la Colla del Drac i els Diables de Montornès gràcies a la col·laboració del Lucas, un membre de la colla i pare d’una nena de l’escola.

A la tarda, vam muntar les paradetes de llibres al pati i vam estar mirant contes una estona. Va ser un dia rodó!

Per a veure totes les fotos, cliqueu al següent enllaç:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *