30. JUGUEM AMB LA LLUM I LA FOSCOR!

Aquesta tarda, a l’estona de psicomotricitat, hem estat jugant amb la llum i la foscor. Primer hem fet una petita conversa per parlar sobre la por a la foscor, seguidament, hem escoltat un conte titulat “Un monstre sota el llit” que parla de la por quan ens en anem a dormir sols i finalment hem jugat i experimentat amb llanternes.

Primerament, hem fet un joc en què havíem de buscar lletres magnètiques amagades per la sala polivalent de l’escola amb les nostres llanternes i, després, hem experimentat tapant la llum de la llanterna amb diversos tipus de paper (transparent, cartolina opaca, cel·lofana de colors…) i hem vist el que passava. També alguns nens i nenes han jugat a fer ombres amb les mans projectades a la paret. Ens ha agradat molt!

Per a veure totes les fotos, cliqueu al següent enllaç: