INFORMACIONS IMPORTANTS

Us enviem aquest correu per donar-vos informacions importants al respecte:

-Respectant el calendari escolar vigent, el període del 4 d’abril al 13 d’abril, ambdós inclosos, són les vacances de Setmana Santa.

-Els informes del segon trimestre i seguint instruccions del Departament, es podran lliurar durant les primeres setmanes, un cop es normalitzi l’activitat acadèmica. Aquest informe serà un recull de les dades i observacions obtingudes fins el dia 12 de març. El període comprès entre el 12 de març i el 13 d’abril, es considera no lectiu i no avaluable.

-El 3r trimestre començarà el dimarts 14 d’abril i com la majoria de vosaltres ja sabeu ho farem en confinament. A l’espera dels criteris generals que el Departament d’Educació publicarà en forma de noves orientacions a partir del 13 d’abril, la docència s’haurà de fer de forma digital i l’avaluació també serà qualificadora. De cara a l’inici d’aquest tercer us informarem d’aquestes novetats.

Aprofitem per desitjar-vos unes bones vacances a tothom.

Molta salut i ànims!

Atentament,