BENVINGUTS AL TERCER TRIMESTRE

Primerament desitjar que tots i totes estigueu bé d’ànims i de salut. Aquest tercer trimestre comença amb algunes novetats:

S’ha posat en marxa el Pla d’acció Centres Educatius en línia, amb l’objectiu de proporcionar els recursos i les eines digitals necessaris perquè els centres puguin donar continuïtat, en termes d’equitat i qualitat, al procés d’aprenentatge de l’alumnat.

Seguint instruccions del Departament la docència haurà de ser virtual i l’avaluació serà qualificadora.

A partir de demà 15 d’abril anirem publicant les tasques en els blogs de cada classe, per correu electrònic i Classroom. Aquestes tasques realitzades durant el confinament tindran un valor afegit a l’hora d’avaluar, i no una penalització, atès que no es pot garantir que tots els alumnes gaudeixin  de les condicions adequades per portar-les a terme en la distància. Tant el Departament com l’Ajuntament i els centres educatius estem treballant per millorar aquesta situació de desigualtat.

Caldrà fer aquestes tasques amb el màxim d’autonomia possible i/o amb l’ajuda de la família si és necessari. Cada família planificarà i organitzarà la realització de les mateixes en funció de la situació de cada moment. Entenem que és una situació complicada per a tothom i no serà fàcil gestionar-ho, però entre tots i totes ens en sortirem!

Per a qualsevol dubte restem a la vostra disposició.

Atentament,

Escola Sant Sadurní