CuEmE

Aquest curs 2017-18, l’Escola Sant Pau participa en el Programa Cultura Emprenedora a l’escola, impulsat per la Diputació de Barcelona.

Es tracta d’un programa innovador que fomenta la cultura emprenedora i les competències bàsiques en el cicle superior d’educació primària. En concret, s’està duent a terme amb els cursos de cinquè.

Durant aquest curs escolar, els nois i noies de cinquè estan creant i gestionant una cooperativa amb el recolzament de la comunitat educativa i altres agents socials. Aquest treball, es fa a través del treball cooperatiu i reforçant valors com la solidaritat, la igualtat d’oportunitats i l’equitat.

Si voleu veure tot el procés de desenvolupament d’aquest projecte a les aules, podeu fer-ne el seguiment al bloc de Cicle Superior.

Projecte CuEmE