Aprendre és descobrir que tot és possible (Converses d’hivern)

La paraula “ESCOLA”, com ja us vam dir fa un temps, està lligada a la paraula “APRENDRE”. Són com dues cares de la mateixa moneda… Per tant, quan escrivim la paraula ” APRENENTATGE ” ho fem tenint en compte el seu sentit més ampli. I per això, l’escola és un racó privilegiat on aprenem:

a estimar,

a compartir,

a ser crítics,

a observar,

a construir en equip,

a respectar,

a reflexionar,

a jugar

(…)

Per la Carme Barba i el Sebastià Capellà, ”aprendre és una conversa“. Una conversa interna, amb l’altre o amb el món que ens envolta i que ens ajuda a créixer en tots els nivells (emocional, relacional, cognitiu…) :

treball-per-projectes-i-blogs-11-638

Seguint aquesta idea, al llarg del curs, com ja sabeu, us anirem mostrant tot un seguit de fotografies on podreu observar com, des de l’aula, fomentem aquest aprenentatge, aquesta “conversa”. Perquè el nostre objectiu és que el nostre alumnat visqui, amb intensitat, el seu present per poder dibuixar un futur millor:

cesar-bona-2

Si fa un temps us vam  ensenyar les converses que hem tingut al voltant de la tardor, ara, toca… mostrar-vos les converses que, els Dracs i els Diables i les Diablesses hem tingut al voltant de l’hivern!

Converses d’Hivern a l’aula dels Dracs!

Cliqueu la imatge per gaudir de la resta de fotografies. Recordeu que aquesta carpeta s’actualitzarà contantment fins a donar per finalitzada aquesta estació!

Converses d’Hivern a l’aula dels Diables i Diablesses!