Funcionament ordinari

Com participen les famílies a l’escola?

En primer lloc tenim l’AMPA a la que pot estar associada qualsevol família, però els pares estan convidats a participar a les festes i projectes de l’escola: castanyada, Nadal, projecte món (CI), naturalització dels patis, carnaval, contes del món per Sant Jordi, menjars del món…a més la porta sempre està oberta per parlar amb tutors i direcció del centre.

Com funciona el menjador?

La nostra escola disposa de cuina pròpia amb menjar ecològic i de proximitat. Està gestionada per l’AMPA, que contracta a una empresa que facilita el personal de cuina i monitoratge.

Hi ha menús adaptats a les necessitats individuals de cada alumne.

Celebreu aniversaris?

Si, a l’escola celebrem els aniversaris.

Horaris d’acollida i classes extraescolars

Tant l’acollida matinal com les extraescolars estan gestionades per l’AMPA.
L’horari d’acollida és de 8 a 9h i la responsable és la coordinadora del monitoratge del menjador, ella serà la que rebrà als nens al matí proposant-los activitats o jocs.
L’horari d’activitats extraescolars és de 16:30 a 17:30h. Les activitats que es proposen als infants són: ludoteca, psicomotricitat, anglès, iniciació a l’esport, futbol, bàsquet, robòtica i coral. També hi ha la possibilitat de fer Ioga per infants.

Feu activitats fora de l’escola?

I tant, aprofitant que estem situats al centre de la ciutat els nens poden anar caminant al Museu d’Art Modern, la Casa de la festa, el Teatre Metropol, el Caixaforum, el mercat, Camp de Mart…i conèixer l’entorn proper de l’escola.
També realitzem sortides fora de la ciutat: granja-escola, colònies, mines de Bellmunt, platja, Barcelona, camp de golf (El Catllar)…

Feu colònies?

Sí, pensem que és una experiència molt enriquidora pels alumnes. El curs 2018-2019 vam anar a Juneda i el curs 2019-2020 a Rasquera durant el primer trimestre.

Feu Casals Estiu?

El Casal d’Estiu de la nostra escola s’organitza des de l’Ajuntament (L’IMSS).