Educació Primària

Com són els patis a primària?

Els infants de mitjans comparteixen la pista de bàsquet, les grades i el castell de fusta; els grans estan a la zona de les pistes de futbol. Tots tenen taules de fusta per esmorzar tranquil·lament.

A més a més,  dos dies a la setmana, es realitza el projecte “Patis actius, patis per a tothom” amb la col·laboració de l’Associació Aspercamp. Volem que les hores de pati siguin més inclusives, es vetlli per la coeducació i es creïn vincles afectius entre alumnes de totes les edats, per això es proposen jocs tradicionals i jocs de taula.

A quin nivell comencen l’anglès?

L’aprenentatge de l’anglès s’inicia a P4 per mitjà de contes, cançons, jocs i moviment. Considerem que a P3 és important fer una consolidació de la llengua vehicular de l’escola que faciliti guanyar confiança i seguretat en l’infant a l’hora d’expressar-se.

Com són els resultats acadèmics – proves de competències bàsiques de 6è?

Cada curs tenim resultats immillorables i sempre estem en totes les competències per sobre de la mitjana de Catalunya.
A més, amb el projecte magnet ens garantim un plus en la competència digital que ara mateix ens ha facilitat molt el treball virtual amb els alumnes.

Com es gestionen els conflictes amb els nens?

Els nostres alumnes tenen el racó de la calma i quan estan molt nerviosos o necesiten reflexionar sobre alguna cosa que ha passat a la classe o al pati, se’ls ensenya a anar al racó de la calma. Si no ho saben fer, la mestra els ajuda.
El projecte de Kinesiologia per infants ajuda molt a la relaxació.

Què és la kinesiologia?

Els  alumnes aprenen tècniques de relaxació i concentració des de P3 fins a 6è, això els ajuda en els seus aprenentatges i emocions.
Per saber més sobre el Respira i aprèn (Kinesiologia)

Què feu quan un nen es posa malalt o té un accident?

En primer lloc truquem a la família, el curem si veiem que es poca cosa. Quan pot ser un aspecte més greu, ens podem desplaçar a l’Hospital de Santa Tecla, amb el consentiment de la família.