Preinscripció
La setmana passada els alumnes de cicle superior van anar a la URV a realitzar un taller de Makey-Makey en el marc del Projecte Apqua. Va ser molt entretingut i hi vam aprendre moltíssimes coses. Com a part final d’aquest taller, els alumnes havien de pensar un projecte a desenvolupar amb la tecnologia maker. Els alumnes de cinquè presentarem aquest video com a explicació del nostre treball: Un robot orquestra en el que, a cada extremitat, a cada ull i a cada antena, en posar-hi el dit a sobre sona un so que prèviament hem gravat. Així que hem pogut fer alguna melodia surrealista però fascinant.
La setmana passada els alumnes de cicle superior van anar a la URV a realitzar un taller de Makey-Makey en el marc del Projecte Apqua. Va ser molt entretingut i hi vam aprendre moltíssimes coses. Com a part final d’aquest taller, els alumnes havien de pensar un projecte a desenvolupar amb la tecnologia maker. Els alumnes de sisè presentarem aquest video com a explicació del nostre treball: un pino que funciona amb aigua corrent. Així, mentre fem música, reguem l’hort.
La setmana passada els alumnes de cicle superior van anar a la URV a realitzar un taller de Makey-Makey en el marc del Projecte Apqua. Va ser molt entretingut i hi vam aprendre moltíssimes coses. Com a part final d’aquest taller, els alumnes havien de pensar un projecte a desenvolupar amb la tecnologia maker. Els alumnes de sisè hem realitzat aquesta activitat, fora de concurs i hem editat aquest video com a explicació del nostre treball: un dibuix dels aparells i sistemes corporals que, si toquem un òrgan, ens diu el seu nom. Així amb cada òrgan de cada aparell. Una feinada!!! si, però hem après moltíssimes coses.
Us en deixem un tastet.
Una de les rutines de cada matí dels nens i nenes d’Infantil és dir quin temps fa. Cada dia col·loquem la icona del temps corresponent: sol, sol i núvol, ennuvolat, vent o pluja.
Enguany, els alumnes de P5 han decidit personalitzar aquestes icones, de manera que cada nena o nen han fet propostes d’icones i posteriorment, s’ha fet la votació per escollir-ne un. Observeu quin procés més divertit hem seguit!
Es tractava de crear amb la placa Makey-Makey i unes quantes tisores, un sistema per jugar a aquest joc sense necessitat d’utilitzar el teclat de l’ordinador. hem provat de fer partides individuals i d’altres en cooperació amb companys, ja que es necessitava més de dues mans per poder seguir avançant. Un repte bonic, divertit i motivador.… Llegeix més»
Potser aquestes tres nenes de la classe us ho explicaran millor.… Llegeix més»
Programar un robot per moure’l amb un comandament a distància construït per nosaltres no és gens fàcil. A la classe de quart ho hem aconseguit i per celebrar-ho hem fet una cursa per veure quin dels dos equips era el més habilidós en la conducció del robot a distància. Voleu saber qui ha fet més tombs al circuit?… Llegeix més»
Jugar a l’STOP és molt senzill però hem modificat una mica la manera de continuar jugant un cop hem dit STOP per evitar que ens atrapin.… Llegeix més»
D’excursió pel Port de Tarragona i de visita pel Museu del Port ens ho hem passat genial.… Llegeix més»
Hem tingut una visita inesperada a la classe.… Llegeix més»
Aquesta tarda els alumnes d’infantil han rebut una visita molt especial, un robot que acaba d’arribar a l’escola iq ue ben aviat farà les delícies de tots els alumnes del Saavedra. Avui ja s’ha guanyat un trosset de cor de cadascun dels alumnes d’infantil. … Llegeix més»
El Meccanoid va prenent forma de mans dels alumnes de l’escola. Aviat el veurem passejant per l’escola.… Llegeix més»
Hem après a fer moviments amb els personatges. Un o dos personatges que es mouen per la pantalla seguint les indiccions que prèviament hem programat.
Ufff, quina suada, però quin bon resultat… Llegeix més»