Exercicis amb targetes bee-bots 2n

Hem conegut les targetes de bee-bots, una manera més visual d’entendre la programació d’aquests animalons tan simpàtics que ens ajuden arendre el pensament computacional i la lògica seqüencial de la mà dels continguts de l’aula.

 

Colònies a Cicle Superior (3r dia)

Imatges del moment en que ens vam acomiadar de la Mimi i en Williams i de l’esmorzar d’avui.

Hem dormit molt bé. Ara toca començar a recollir que a la tarda tornem cap a casa.

Colònies a Cicle Superior (2n dia)

Bon dia família : Els nois, noies i mestres que estem a Comarruga ja ens hem despertat.
Hem dormit força bé, tot i que vam estar parlant fins les 12:00h.
A les 8:30 hem esmorzat i després tornarem a fer activitats.
El sopar va ser molt bo: sopa, Frankfurt i patates i iogurt, els musulmans vam menjar empanadilles vegetals i sopa de verdures.
Fa calor i ja tenim ganes de començar les activitats.
Això és molt xulo i divertit.

Hem jugat a volei, a jocs diversos i amb la sorra. Algunes ens hem mullat els peus. Ara anirem a dinar canelons i mandonguilles.

Construïm en Milo, el robot científic 4t

En Milo és un robot científic que hem construït a l’aula de robòtica. Avui ha “nascut” i l’hem ensenyat a caminar. Els propers dies li ensenyarem altres coses a fer que ens suposaran tot un repte d’aprenentatge, i no només per a en Milo.

En Milo ha pres vida

Donar vida a una màquina començant des de zero és un repte apassionant que avui he resolt amb bona nota. A partir d’aquest moment anirem afegint prestacions a en Milo per a que cada dia sigui capaç de fer una cosa nova, de tenir una habilitat específica o que pugui respondre favorablement als reptes que li anirem presentant.

Construïm en Milo, el robot científic 3r

Avui els alumnes de tercer hem construït el Milo, un robot científic que es mou autònomament des de la tablet.
Ens ha encantat donar vidsa a una màquina començant des de zero.

Lego Wedo2 a 5è

Aquesta setmana hem iniciat el treball amb Lego Wedo2 a cinquè. Hem endreçat les peces de la caixa i hem après el nom d’algunes d’elles, com el brick, l’eix, l’engranatge, la politja o el cargol sense si i cremallera.

Aviat començarem a donar vida als primers robots.

 

Lego WeDo2 a 6è

Aquesta setmana, els alumnes de sisè hem obert les caixes de robòtica de Lego WeDo2 i pres contacte amb les peces i mecanismesque hi ha al seu interior. Encara no hem començat a construir, però si que hem après què son, per a que serveixen i quin nom tenen algunes de les coses que hem trobat al kit, com per exemple un brick, una politja, un engranatge, un eix, un cargol sense fi (altrament coneguda com “vis sens si”) i una cremallera.

Descobrim la robòtica

S’ha començat a treballar la robòtica amb els alumnes de tota l’escola. La classe de l’Antana ja treballen amb els bee-bots. la primera presa de contacte ha estat òptima.

Seguirem treballant amb aquests animalons per completar el treball curricular que es desenvolupa a l’aula.

Comencem el curs de robòtica!

Enguany els alumnes de l’escola aprendrem robòtica amb l’ajuda dels bee-bots, per a infantil i cicle inicial, i amb els Lego WeDo i l’Scratch a cicle mitjà i superior.

Els alumnes de segon ja han pres contacte amb els seus amics bee-bots on aprendrem la lateralitat (esquerra, dreta, davant i darrere), els girs i altres conceptes espaials bàsics. Els bee-bots són una eina fantàstica per a activitats interdisciplinars que complementen els aprenentatges de l’aula.