Beques de menjador

CONVOCATÒRIA DE LES BEQUES MENJADOR (AIM) PER AL CURS 2020-21

Al respecte us fem un resum d’aquells aspectes que considerem més rellevants:

• TRAMITACIÓ DE SOL·LICITUD (hi ha dos procediments):
      1. ABREUJAT. Adreçat ÚNICAMENT als alumnes beneficiàris d’una beca durant el curs 2019-2020.
      2. ORDINARI. Adreçat a les famílies que, tot i que el curs passat haguessin presentat sol·licitud:
            • Tenen alumnes amb custòdia compartida.
            • Tenen alumnes en acolliment.
            • Han canviat els membres de la unitat familiar respecte el curs passat, per exemple: un nou fill, hi ha hagut una separació, defunció, emancipació….
            • Se’ls hagués denegat l’ajut per manca de documentació.
            • Aquelles famílies que no van presentar sol·licitud d’AIM el curs passat.
            • Altres situacions
  • PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD PER PART DE L’INTERESSAT
      1. TELEMÀTICA. A través del portal IdCAT-Mòbil. (Únicament TRÀMIT ABREUJAT). En aquest enllaç s’hi pot trobar informació d’aquest servei
      2. AL CENTRE DOCENT (Únicament TRÀMIT ABREUJAT)
      3. PRESENCIAL AL CONSELL COMARCAL DEL TARRAGONÈS demanant cita prèvia (TRÀMIT ORDINARI I ABREUJAT)
          • Telemàticament al web del CCT –> opció disponible a partir del 3 de juny.
          • Telefònicament al 977 244 500 –> opció disponible a partir del 8 de juny.
  • TERMINI DE PRESENTACIÓ SOL·LICITUD AL CC TARRAGONÈS

Des del 8 fins al 23 de juny de 2020.

La documentació s’ha d’enviar al correu de l’escola Saavedra: e3009369@xtec.cat