Visita, dels alumnes de cinquè, a la Residència Toribi Duran

Avui els alumnes de cinquè de la nostra escola han estat a la residència Toribi Duran fent una activitat compartida amb els avis. Aquesta activitat, en la que han fet elements decoratius pel Nadal, forma part de Pla Educatiu d’Entorn de l’ajuntament de Castelló d’Empúries.

Una vegada els nens i nenes han arribat a la residència s’han repartit en dos grups i, amb l’ajuda dels avis, han fet estrelles de Nadal que adornaran la residència. Ha estat una activitat molt maca i molt enriquidora per tots i totes. A continuació podreu veure les imatges que hem pogut captar d’aquells moments. Cliqueu sobre la imatge.