Nou projecte europeu

SML4Change és l’acrònim del nou projecte europeu en el qual el centre participa des d’aquest mes d’octubre i fins a final de curs.

Social Media Literacy for Change, és un projecte pilot europeu de European Schoolnet, una xarxa de 34 Ministeris Europeus d’Educació, amb seu a Brussel·les, Bèlgica. Com a organització sense ànim de lucre, volen introduir la innovació en l’ensenyament i l’aprenentatge als seus grups d’interès clau: Ministeris d’Educació, escoles, professors, investigadors i socis de la indústria.

Aquest projecte pilot, que ha seleccionat 25 centres a nivell europeu, vol crear diferents estratègies per alfabetitzar digitalment (sobretot en xarxas socials) els centres escolars europeus.

Primerament, hem realitzat un taller inicial a la seu de European Schoolnet a Brussel·les i fins al novembre, cadascun dels centres desenvoluparem una estratègia per dur a terme als nostres centres escolars fins a final de curs.

Aquestes estratègies seran posteriorment incloses com a material d’un nou MOOC per a mestres d’arreu del món que desenvoluparem entre els centres seleccionalts. El MOOC estarà disponible en 8 llengües a més de l’anglès.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *