Erasmus+: Segon dia a Gävle, Suècia

Avui ens hem trobat tots a Vallbacksskolan per treballar en l’activitat A17 del nostre projecte Erasmus+ Ka2 On the Road of Exile. Ens hem separat per grups internacionals per tal de reflexionar sobre la migració entre nosaltres per desprès poder grabar una sèrie d’entrevistes amb l’ajuda d’una productora professional. Amb l’ajuda dels mestres, la productora ens ha anat gravant i en uns dies tindrem la pel·licula preparada.

Els mestres, durant el dia, s’han anat trobant també per reflexionar, però en aquest cas sobre les diferències i similituds entre els nostres sistemes educatius i la manera com integrem els immigrants i refugiats en els nostres centres escolars.

A la tarda, hem visitat una escola de primària per veure com es posen en marxa els diferents mecanismes que proposa el sistema educatiu suec, les instal·lacions educatives i el seu curriculum.