Erasmus+: Primer dia a Gävle, Suècia.

Avui els nens i les nenes de 5è que participen a la mobilitat el projecte Erasmus+ Ka2 On the Road of Exile han tingut un dia ple d’activitats molt interessants. Primer, en arribar a l’escola, hem gaudit d’una festa de benvinguda amb un concert típic de Santa Llúcia, per veure una tradició típica sueca. Després, en grups internacionals, hem fet tres activitats diferents: presentacions i classe de suec, tradicions sueques i taller de penjolls i una visita guiada per l’escola. Després hem dinat tots junts i hem anat a fer una descoberta per la ciutat (tipus gimcana) de gairebé tres hores. Hem gaudit del sol que feia, malgrat el fred! Us deixem un petit video amb fotos del dia i també fotos de Vallbacksskolan perquè veieu que maca i ben equipada és l’escola d’aquí.

Sweden day 1 on Biteable.