Amic Invisible

L’últim dia de trimestre, els alumnes de la classe de Beethoven vam fer l’amic invisible. A més a més, els companys de P4 A ens van portar el regal que ens havia cagat el Tió, un llibre sobre les deixalles i el reciclatge.
Aquí podeu veure… Llegeix més»

GUIA DE NADAL/HIVERN 2019

La lectura és un pilar fonamental en els processos d’aprenentatge del nostre alumnat i també en la construcció de la seva personalitat. És per això que des de l’escola a tots els nivells i des de fa molts cursos es realitzen activitats de molts tipus… Llegeix més»

Fem dinàmiques a l’hora de tutoria