Apadrinament lector

Dijous passat els alumnes de 5è vam començar l’activitat d’Apadrinament lector amb els alumnes de 1r. Hem conegut als nostres fillols/es i hem signat el contracte amb ells comprometent-nos a ajudar -losa en tot el que puguem perquè aprenguin a llegir i agafin gust per la lectura.

Abans de les presentacions, els fillols ens han deleitat amb una cançó i després, nosaltres els hi hem regalat un punt de llibre que hem fet prèviament amb molt de carinyo.

Comencem una aventura quinzenal on acompanyarem als més petits de primaria en el seu procés d’afiançament de la lectura; els ajudarem amb l’entonació i la comprensió dels contes que triarem primerament, partint de les seves preferències. Serà una aventura molt interessant que durarà fins a finals de curs.

Us deixem unes fotos de la jornada,

Fins aviat,