Horari d’atenció

La comunicació més immediata del dia a dia, per a qüestions més quotidianes, entre les famílies i l’escola es fa a través de la llibreta missatgera a cicle inicial i de l’agenda a partir de tercer de Primària. La llibreta i l’agenda s’han de dur diàriament a l’escola.

Aquests mitjans són una eina de comunicació entre la família i el tutor/a per demanar una entrevista o informar de qualsevol fet. Els pares i mares n’heu de fer el seguiment i mirar-la cada dia.

Els alumnes de tercer a sisè també fan servir amb regularitat l’agenda ja que és una eina de treball indispensable per aprendre a planificar el temps i organitzar la feina. Els nens i nenes l’utilitzen per apuntar els deures, recordar l’horari de classe i conèixer les normes de funcionament de l’escola. Els pares i mares l’heu d’utilitzar per comunicar qualsevol tipus d’incidència (absències, retards, notificacions…), sol·licitar una entrevista personal amb el tutor/a i fer el seguiment del treball personal del vostre fill. És molt important, doncs, que la reviseu cada dia i que els vostres fills la conservin en bon estat durant tot el curs.

Si necessiteu informacions més detallades de l’àmbit escolar, a continuació us informem de les persones a qui cal adreçar-se en cada moment.

Parleu amb el TUTOR si voleu conèixer la situació concreta del vostre fill/a respecte del seu aprenentatge, del seu comportament i/o hàbits socials i de treball. També si necessiteu informació sobre les sortides i/o activitats culturals. Recordeu que hi ha un dia setmanal per a entrevistes concertades: tots els divendres de 12:30h a 13:30h, prèvia petició d’hora a través de l’agenda.

Contacteu amb l’EQUIP DIRECTIU per a aspectes de matriculació, certificats, ajuts, beques, tràmits burocràtics, servei de transport o menjador i aclariments sobre situacions específiques. L’horari d’atenció a pares de la Directora del centre és els divendres d’11:30 a 12:30, prèvia visita concertada.

Aneu al despatx de SECRETARIA per a qüestions administratives, sol·licitar informació, lliurar o demanar impresos i fer pagaments. L’horari de secretaria és: dilluns, dimecres i divendres de 8:30h a 13:30h (matí) i de 15h a 17h (tarda).

Dirigiu-vos a l’AMPA (Associació de mares i pares) per informar-vos i/o apuntar-vos al servei d’acollida o a les activitats extraescolars i per col·laborar amb l’escola (biblioteca, venda de llibres, tallers de Sant Jordi, festa de final de curs…). Les vies de comunicació són:

Lloc web:                    www.ampaescolaronçana.cat

Correu electrònic:      ampaceipronsana@gmail.com