Inauguració Mural 75 anys!

Aquests últims dies de curs hem inaugurat el mural dels 75 anys de l’escola. Ha estat l’acte de tancament del 75è aniversari de l’escola. La M. Riera Borràs (33 anys de mestra a l’escola, 12 dels quals de Directora) i el Quim Calatayud (Alcalde les Les Borges del Camp)  han destapat la placa on s’explica la composició del mural. Seguidament l’alumnat de 3r i 4t han recitat l’auca de l’escola que ells mateixos han creat. Durant l’acte hem omplert la càpsula del temps que romandrà enterrada en algun lloc de l’escola per guardar els records d’aquest curs fins que algú, algun dia la torni a obrir. Hi hem posat una mascareta, un diari, la revista de l’escola… i una fotografia de cada classe amb un desig que un representant de cada grup hi ha anat dipositant. Per acabar, l’alumnat de 6è ha ballat al ritme del nou himne de l’escola i seguidament hem fet les fotografies de grup amb el pastís creat per l’ocasió.

Cliqueu damunt la fotografia per veure totes les fotos.