Story time a I5
25/11/25La setmana passada una família d’I5 va col·laborar en una sessió d’English. Vam tenir l’oportunitat d’escoltar 3 contes explicats per una noia de parla anglesa amb l’ajuda d’un alumne. Thanks Ariana and family!
La setmana passada una família d’I5 va col·laborar en una sessió d’English. Vam tenir l’oportunitat d’escoltar 3 contes explicats per una noia de parla anglesa amb l’ajuda d’un alumne. Thanks Ariana and family!
Ahir, l’alumnat de 2n de primària van anar a la biblioteca on van poder escoltar un conte explicat per l’Albert. Avui serà el torn de l’alumnat de 1r i ja hauran anat tots els grups de l’escola a la biblioteca aquest primer trimestre.
Gràcies Albert!
Avui els nens i nenes de 5è i 6è han fet anat a visitar el Castell d’Hostalric. Quantes coses han aprés i que interessant ha sigut la sortida.
Les quatre mestres de l’escola que formen part de la comissió Fent Equip, van participar ahir com a ponents a les Jornades d’intercanvi d’experiències #aquíproubullying. Van compartir amb docents d’altres centres de Catalunya el que fem des de l’escola dins el projecte Fent Equip! … Llegeix més»
Divendres vam celebrar la castanyada a l’escola. Els nens i nenes d’educació infantil i primer, van gaudir d’una sessió de contes de La Minúscula; mentre que la resta d’alumnat d’educació primària van jugar plegats a jocs de cucanya. Després a la pista coberta vam menjar… Llegeix més»