Temps de migdia

• Menjador amb cuina pròpia i grup de monitors de l’empresa CAT-School.
    • Temps educatiu: hàbits d’higiene i autonomia, tallers, jocs, esbarjo, migdiada per als nens de P3, ús biblioteca, …
    • El menjar es cuina a l’escola. Els nens, mentre dinen, són atesos pels monitors especialitzats amb els que també fan activitats programades, tallers … abans i després de dinar.Els nens de 3 anys, després de dinar, fan la migdiada fins al mes de maig. Totes les famílies que vulguin que els seus fills i filles utilitzin de manera fixa aquest servei, a partir del mes d’octubre, poden venir a fer la inscripció el proper dia 26 de setembre de 10 a 12 h.Les famílies que necessitin que alguna vegada els seus fills o filles es quedin a dinar amb tiquets, han de venir a parlar amb la responsable del menjador per recollir el codi del menjador escolar. Hauran de fer l’ingrés per mitjà del caixer automàtic de “La Caixa” utilitzant aquest codi. Recordem que hauran de portar el tiquet el mateix dia que l’hagin de fer servir indicant-hi el nom i el curs del nen o nena i que per necessitats d’organització de la cuina no es podrà recollir cap tiquet més tard de les 9 del matí.
    • Lliurament a la Cèlia dels tiquets eventuals del dia:Tots els dies a les 9 h (entrada Escultor Claperòs)
    • Recollida dels bloc de cinc tiquets eventuals: Tots els dies de 9 a 12 h.
    • Altes, baixes , incidències: Tots els dies de 9,20 a 12 h.

El nostre equip de monitors:

IMG-20160407-WA0008

MENÚ D’OCTUBRE 2019