Veniu a donar sang!

Us recordem que el proper dilluns 9 de desembre, com a cloenda de l’espiral de 6è que tracta del cos humà, instal·larem a l’escola un punt de donació de sang del Banc de Sang i Teixits. La donació estarà oberta a tot el barri.

L’horari de donació serà de 15:30 a 19:30h i podreu accedir-hi per la porta del carrer Aragó. Els alumnes de 6è seran els encarregats d’assistir a tots els donants i a l’equip mèdic, així que preguem que feu màxima difusió. Esperem que sigui tot un èxit!

Esteu tots convidats! i com diu l’eslògan de la campanya… Els malalts també necessiten el millor regal per Nadal!

Atenció: les famílies que vinguin amb nens/es disposaran de servei d’acollida dirigit pels propis alumnes (amb supervisió dels mestres).

Equip de mestres de 6è

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *