Llista de baremació definitiva de la preinscripció

Benvolgudes famílies,

En el següent enllaç podeu consultar el barem ordenat definitiu de sol·licituds que han demanat el centre en primera opció:

El proper dia 6 de juliol es publicarà l’oferta final de places; i el 7 de juliol, sortirà  la llista amb les assignacions així com les llistes d’espera.

***********************************************************************

Des del 13 al 22 de maig es durà a terme la preinscripció escolar per als ensenyaments de primer i segon cicle d’educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria. En les circunstàncies actuals s’intentarà en la mesura del possible reduïr la presència de famílies en els centres educatius.

Aquests són els documents necessaris per a formalitzar la preinscripció:

-El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment en família o institució, del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

-El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.

-El DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys. De forma extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar. El director o directora o la persona titular del centre la valorarà i deixarà constància per escrit de la decisió adoptada.

-El nostre codi de centre és 08002617.

• Es prioritza la manera telemàtica i no presencial des del 13 de maig. Podeu accedir a l’aplicatiu en el següent enllaç. Haureu d’enviar el formulari complert i tota aquesta informació escannejada o fotografiada a preinscripcio@rambletadelclot.cat

• En casos puntuals excepcionals, la preinscripció es podrà realitzar de forma presencial només amb cita prèvia, entre el 19 i el 22 maig. Podeu demanar la cita prèvia trucant al telèfon 634288705 de 9 a 13h o enviant un correu a preinscripcio@rambletadelclot.cat

També podeu consultar la nota de premsa del departament en el següent enllaç o visitar la pàgina web del consorci per a més informació actualitzada.