Pla de Convivència

Benvolgudes famílies,

Una de les feines que l’escola ha de fer els propers dos cursos és elaborar el Projecte de Convivència del Centre, tal i com estableix la resolució ENS/585/2017, de 17 de març. En el darrer Consell Escolar del mes de desembre, vam presentar i dissenyar les primeres actuacions a fer.

El Projecte de convivència, com el seu nom indica no és la simple coexistència, sinó que és entès, com la necessària relació entre persones basada en xarxes de sentit compartit.

L’escola és el reflex i exemple més evident d’aquesta societat. Per l’elaboració d’aquest Projecte, hem de sensibilitzar les nostres famílies i fer una petita diagnosi participativa sobre la situació de convivència en el centre i després crear espais de debat. Així que necessitem el vostre ajut.

L’opinió de les famílies és molt rellevant i el Consell Escolar va decidir passar uns formularis a famílies de cada cicle per tenir una mostra. D’aquesta manera, demanem que les famílies de P4, 1r, 3r i 5è respongueu el formulari i agraïm anticipadament la vostra col·laboració.