Guanyadors concurs de fotografia sostenible

Com sabeu a l’escola hem realitzat el 2n Concurs de fotografia sostenible i enguany el tema era: “Jo menjo sa”. Heu participat moltes famílies i ens heu enviat fotografies molt originals i divertides. L’equip de mestres hem fet una votació i no ha sigut gens fàcil escollir ja que hi havia moltes fotos que ens agradaven!

Aquestes han estat les fotografies més votades:

En primer lloc: Paisatge saludable (número 8)

En segon lloc: Arc de Sant Martí (número 4) i Operació menja sa (número 13) amb el mateix nombre de vots.

Volem agrair la vostra participació i ens tornem a trobar el curs vinent en la tercera edició d’aquest concurs!