PARTICIPACIÓ DE LES FAMÍLIES A LA JORNADA DE SANT JORDI

Dimarts 23 d’abril, el grup de famílies de l’AFA del centre vol organitzar diverses activitats per a l’alumnat d’educació infantil, primària i ESO, consistents en tallers de punts de llibres, conta contes, etc. Necessitem la vostra col·laboració i us esperem a la reunió del proper dijous 18 d’abril per preparar la jornada. Us hi esperem!

Cinema en curs a 6è

Hola, som els alumnes de 6è de l’Institut Escola Rafael Alberti.
El curs passat, a cinema en curs, vam fer fotografies i plans del mon.
Aquest curs esperem fer moltes coses amb vosaltres perquè estem amb molta il·lusió de participar a aquest projecte per aprendre molt de… Llegeix més»

Cinema en curs a 4t

Al grup de 4t estem fent un treball d’observació del nostre hort escolar.
Hem observat les plantes que hi creixen, les hem fotografiat i les hem dibuixat.
Hem vist els canvis que s’hi han produït i les diferències entre algunes de les plantes a mesura que van… Llegeix més»

Setmana de la Ciència

Del 10 al 19 de novembre va tenir lloc la 28a edició de la Setmana de la Ciència.
Durant aquesta setmana, els alumnes de l’Institut Escola Rafael Alberti van realitzar un conjunt d’activitats i tallers als diferents cicles.
D’una banda, els alumnes de 2n d’ESO, a l’optativa… Llegeix més»

Les festes de tardor

Ha arribat la tardor a l’Institut Escola Rafael Alberti, i amb ella arriben les festes més esperades per l’alumnat: la Castanyada i Halloween.

Les comunitats de Petits (I3, I4 i I5) i Novells (1r i 2n Pri), van començar el dia 30 preparant els panellets, seguint… Llegeix més»