Breakout Edu com a eina motivadora a 1r d’ESO

Completada amb èxit la primera activitat Breakout Edu amb els alumnes de 1r d’ESO, per treballar el tema de la descripció dins de l’àmbit lingüístic.

Ens han arribat a classe uns sobres amb un material desconegut, els famosos codis QR, amb  informació personal dels personatges.  Vols provar?…. aquí tens una ajuda.

Podràs ajudar-nos a desxifrar aquest contingut i obrir la capsa?.

Enoc

NOTA INFORMATIVA

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu el nostre alumne Enoc ha estat segrestat al seu país. El Govern d’Hondures ja fa temps que va suspendre tots els dispositius de recerca, i en aquests moments solament la família i alguns voluntaris la mantenen.

Compartim amb la família la indignació i la demanda al Govern de reprendre la recerca i la resolució del cas.

Per la qual cosa convoquem a tothom tots els dimarts a les 17.10 h a la porta principal del Centre, amb el lema:

ENOC ET VOLEM A CASA!!!

Gràcies per la vostra col·laboració.

Horari de les entrades del centre

NOTA INFORMATIVA

Us recordem l’horari de les entrades del centre:

Matí:     Educació Secundària                                    8,15 – 8,20 h

Educació Primària i Infantil                           9,00 – 9,05 h

Tarda:   Educació Secundària, Primària i Infantil     15,00 – 15,05 h

La porta es tancarà 5 minuts després de la seva obertura.

Pel bon funcionament del centre, els demanem puntualitat.

La direcció.

La carta del CIB als Reis Mags

Aquesta és la carta del CIB que els nens i nenes de diferents centres escolars i socioeducatius han escrit als Reis d’Orient amb les idees i propostes pensades per molts infants dels centres del Consell. La carta conté els següents punts: