Som a Mas Banyeres!

Avui ha estat un dia molt especial perquè els i les alumnes de tercer i quart hem pogut rebre als nostres companys i companyes Primaveres que han arribat aquest matí. Hem gaudit de la visita a la granja i hem tingut l’oportunitat de donar menjar als animals. Fins i tot hem tocat un conill i era tan suau! (I5). Primer i segon hem fet una visita al bosc i ens han explicat un munt d’històries fantàstiques amb fades i hem fet observació amb prismàtics. Tercer i quart hem fet un recorregut pel bosc del cel i hem fet tir amb arc. El menú d’avui al migdia era molt bo, hem menjat macarrons i boletes de bacallà. Aquesta nit ens preparem per un súper espectacle de titelles i tercer i quart gaudirem d’una festa de “graduació” de l’escola de bruixes i bruixots.

Fins demà!