Les famílies ens visiten!

Els infants de segon durant el segon trimestre vam treballar l’interessant tema de les plantes que ens envolten. Després d’uns mesos d’investigació i de realització d’experiments, finalment les famílies ens visiten per escoltar com els expliquem tot el que hem après.

Per a realitzar aquesta explicació, els i les alumnes estàvem organitzats per grups d’experts i expertes. Un dels grups s’encarregava d’explicar “El procés de fotosíntesi de les plantes”. Un altre explicava “Què obtenim de les plantes?”. També “Quina part mengem de les plantes?” i un últim grup s’encarregava d’explicar com havíem fet els nostres Lapbooks.

No només això, els experts i les expertes en plantes de segon hem visitat els grups de primer i tercer per tal d’ensenyar tot el que sabem d’aquests éssers vius que hem de cuidar tantíssim!

Esperem que gaudiu molt de les imatges.