Sortida Escola Natura
18/11/22La classe de 3r hem gaudit d’una magnífica sortida al bosc, concretament, hem anat al parc del Montnegre i Corredor.
Tot i no fer massa temps de tardor ens ho hem passat genial passejant per un bosc d’alzines observant l’entorn, olorant, tocant i sentint els sons… Llegeix més»

