EL CARNESTOLTES!!!!
23/03/12Ho hem passat molt bé!!! Ens hem disfressat dels Increibles i hem fet una rua pel voltant de l’escola. Els pares han estat molt contents perquè els hi ha agradat molt, anaven molt macos.
Ho hem passat molt bé!!! Ens hem disfressat dels Increibles i hem fet una rua pel voltant de l’escola. Els pares han estat molt contents perquè els hi ha agradat molt, anaven molt macos.
Els alumnes de 6è hem anat a Tarraco!
Els alumnes de Cicle Inicial vam anar al recinte Torribera per a gaudir d’una bona sessió d’Educació Vial a mans dels nostres policies locals de Santa Coloma de Gramenet. A més, vam poder veure l’exposició sobre els diferents conreus, espais agraris i animals que podem… Llegeix més»
Quina excursió més maca!!! Vam anar al Can Montcau per veure a la Castanyera i el seu gat, aprendre a fer panellets i recollir fulles i castanyes de la muntanya per portar-les a la nostra classe!.
Com que sabem que aquest és el nostre últim curs fent la psicomotricitat a la sala de miralls,, mireu com aprofitem al màxim els moments que pugem.
És el nostre segon curs fent psicomotricitat a la sala de miralls i ens continua agradant moltísssim. A veure si mirant les fotos us ho passeu tan bé com ho fem nosaltres.
Mireu , mireu algunes de les cosetes que fem a la sala de miralls. Allà la imaginació i el joc motriu van que volen !!!La consigna que més ens agrada és : JUGUEM CONTENTS SENSE FER-NOS MAL.
LES GRANOTES SALTARINES I LES GALTONES HEM CELEBRAT LA FESTA DELS NÚMEROS !!! I ENS HEM DIVERTIT MOLTÍSSIM JUGANT AMB ELS NÚMEROS, MENJANT GALETES AMB EL NOSTRE NÚMERO DE XOCOLATA I PINTANT-SE LA CARA AMB NÚMEROS DE COLORS!!!!
LES GRANOTES GALTONES HEM ANAT AL GIMNÀS I HEM ESTAT JUGANT AMB LES DIFERENTS CAPSES QUE ENS HEU ANAT PORTANT DURANT AQUESTS DIES!!! HEM FET CONSTRUCCIONS, LES HEM OBERT I TANCAT AMB LES SEVES TAPES, LES HEM POSAT UNA SOBRA LES ALTRES… I MOOOLTES COSES… Llegeix més»
LES GRANOTES GALTONES ENS HEM MAQUILLAT DE “GATETS I GATETES” AMB UNS BIGOTIS MOOOOOOLT LLARGS!!!!