Experimentem!
11/05/17Aquest matí el Gorka, la Laura, la Carol i el Francis de 3rB han vingut a la nostra classe a explicar-nos el procés de la digestió i a més a més ens han fet un experiment que després hem repetit nosaltres.
Ara sí que ens ha… Llegeix més»

