LECTURA EL DIA DE SANT JORDI
10/05/18Quin gran espectacle : Nens , nenes de 1r a 6è i mestres llegint una estoneta al pati. Quina millor manera d’acabar la celebració del dia de Sant Jordi. Disfruteu de les fotos.
Quin gran espectacle : Nens , nenes de 1r a 6è i mestres llegint una estoneta al pati. Quina millor manera d’acabar la celebració del dia de Sant Jordi. Disfruteu de les fotos.
AQUEST MATÍ ELS GEGANTS I CAPGROSSOS HEM MENJAT UN ESMORZAR BEN DOLÇ, HEM FET TOTS JUNTS UNES “BROXETES” DE FRUITA, AMB PLÀTAN, MADUIXA I POMA. BONÍSSIMES!!!
Els alumnes de 5è i 6è hem estat tres dies de colònies a Cala Canyelles. Hem fet un munt d’activitats esportives i aquàtiques i, fins i tot, vam veure dofins de molt aprop. Aquí us deixem algunes fotos de l’estada.
Els alumnes de 4t van participar en la primera Trobada d’Escacs escolar de Santa Coloma. L’objectiu és fomentar el joc dels escacs entre les escoles de primària de la nostra ciutat. Els nens s’ho van passar d’allò més bé. Aquí us deixem algunes imatges.
Mireu que bé que s’ho van passar els de 3r i 4rt al Castell del Fluvià. Va ser la primera vegada que anaven 3 dies i us assegurem que no va ser cap problema. Esperem que us agradi aquesta mostra de fotografies.
Com bé ja sabeu vam passar unes molt bones colònies al Castell del Fluvià. Mireu aquesta mostra de fotografies i ja ens direu què us semblen !!!
La setmana passada els alumnes de 5è i 6è vam estar de colònies a Cala Canyelles (Lloret de Mar). Mentre estàvem fent una activitat a la platja vam rebre una visita inesperada: un grup de dofins!! Es van acostar i durant una bona estona es… Llegeix més»
Procurem que els nostres alumnes treballin per equips, ja sigui per parelles o en petits grups. Tots ajudem i tots som ajudats amb un objectiu comú!
L’altre dia els alumnes de 6è B vam visitar el mNACTEC, on vam aprendre moltes coses de forma molt lúdica!
Els alumnes de 5è i 6è vam poder gaudir d’una obra de teatre al Liceu! Va ser tot un esdeveniment gaudir de les instal·lacions.