LECTURA EL DIA DE SANT JORDI

Quin gran espectacle : Nens , nenes de 1r a 6è i mestres  llegint una estoneta al pati. Quina millor manera d’acabar la celebració del dia de Sant Jordi. Disfruteu de les fotos.

 

Trobada d’escacs

Els alumnes de 4t van participar en la primera Trobada d’Escacs escolar de Santa Coloma. L’objectiu és fomentar el joc dels escacs entre les escoles de primària de la nostra ciutat. Els nens s’ho van passar d’allò més bé. Aquí us deixem algunes imatges.

Colònies de 3r i 4rt

Mireu que bé que s’ho van passar els de 3r i 4rt al Castell del Fluvià. Va ser la primera vegada que anaven 3 dies i us assegurem que no va ser cap problema. Esperem que us agradi aquesta mostra de fotografies.