Rubik a 3r

Els nois i noies de 3r estem molt engrescats i engrescades en trobar la solució al Cub de Rubik. Estem aprenent a muntar-lo, i per això, fa uns dies vam tenir la visita del Daniel i la Clàudia, dos exalumnes de l’escola que són experts a solucionar-los. Van portar-nos alguns dels seus i ens van donar consells per aprendre a fer el cub 3×3, que és el més conegut.

Us deixem unes fotos de la seva visita.