MONKEY AND ME

Volem agraïr la col.laboració de totes les famílies que ja heu tingut el conte d’anglès. Els vostres fills i filles quan arriben a la classe ens ensenyen amb molt orgull la feina feta entre tota la família: els escrits, les fotos, els dibuixos… Moltes gràcies. És molt important perquè poden mostrar que les famílies compartiu i us interesseu pel què fan i aprenen a l’escola. Heu de saber que quan acaben la seva presentació, fem un  fort aplaudiment dedicat a la família!

Encara hi ha bastants nens i nenes que no se l’han emportat: cada setmana se l’emporten 6 dels dos primers. Ja falta poc perquè arribi a totes les cases. Ho fem així perquè també pugueu compartir les aportacions de les altres famílies.

Ara us deixem amb el vídeo que va gravar un alumne a casa seva, com a mostra dels diferents treballs que poden sorgir de la lectura del conte:

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *