Normes de funcionament

HORARIS
L’horari de l’escola per tots els alumnes d’educació infantil i primària és:

• MATÍ: de les 9h fins a les 12:30h.
  • TARDA: de les 15h fins a les 16.30h
Preguem puntualitat
ENTRADES
EDUCACIÓ INFANTIL (entrada pel carrer Rafael de Campalans).

Per tal d’aconseguir una progressiva autonomia dels nens i nenes, les famílies deixaran els infants al vestíbul per entrar sols a les classes.Qualsevol encàrrec destinat a la mestra, cal donar-lo per escrit i dipositar-lo a la bústia del grup-classe.

EDUCACIÓ PRIMÀRIA (entrada pel carrer Palet i Barba)
Els infants entraran a l’escola i aniran cap el pati per pujar en fila amb el seu grup-classe.

SORTIDES
EDUCACIÓ INFANTILEs recolliran els infants per la porta de les respectives aules que dóna al pati (carrer Rafael de Campalans).

La porta s’obrirà 5 minuts abans per facilitar la recollida dels germans.

EDUCACIÓ PRIMÀRIA
1r, 2n i 3r : Sortida pel carrer Palet i Barba
4rt, 5è i 6è: Sortida pel carrer Rafael de Campalans

Els alumnes a partir de 3r poden sortir sols, sempre que portin l’autorització de les famílies.
 SALUT A L’ESCOLA I MEDICAMENTS
Per educar als nens i nenes en uns bons hàbits de salut, higiene, alimentació i prevenció de malalties, cal que es segueixin determinades conductes.Que els nens i nenes facin un bon esmorzar abans d’anar a l’escola. Una bona alimentació abans de posar-se a treballar fa que es rendeixi més en qualsevol activitat.El consum de llaminadures no és massa recomanable. En tot cas ha de ser un fet esporàdic i a l’escola no acceptarem el seu consum.Si el vostre fill o filla pateix alguna malaltia, és imprescindible que l’escola en tingui coneixement, sobre tot si cal administrar algun medicament o en el cas d’alguna actuació específica.
Quan un nen o nena hagi de prendre una medicació en l’horari escolar, cal que porti la recepta del metge i una autorització de la família.El nen ha d’estar bé a l’escola i per tant si està malalt és preferible que es quedi a casa.Per disminuir el risc de contagi no s’acceptarà cap nen que presenti:

• Febre (temperatura superior a 37º). Després d’un dia sencer sense tenir febre es retorna a l’escola.
  • Estomatitis: (infeccions i lesions a la boca)
  • Erupcions o altres alteracions de la pell, (excepte quan un informe del pediatre indiqui que no és contagiós)
  • Conjuntivitis purulenta sense tractament
  • Parasitosi intestinal (làmbies) sense tractament
  • Polls i/o llèmenes, sense tractament
MATERIAL NECESSARI
EDUCACIÓ INFANTIL

• Una bata cordada per davant, de dalt a baix,amb botons grossos, fàcils de cordar i gomes als punys. Ha d’anar marcada amb el nom del nen o nena i ha de tenir una beta llarga per poder-la penjar.
  • Un got de plàstic amb nansa marcat amb el nom.
  • Una capsa de mocadors de paper.
  • P3 Una muda completa (calcetes, calçotets, mitjons, pantalons, samarreta) marcada amb el nom del nen dins d’una bossa de roba també marcada.

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

• Una bata cordada per davant, de dalt a baix, amb una beta llarga per poder-la penjar.
  • Els infants de 1r necessitaran una altra bata pel menjador.
  • Una capsa de mocadors de paper.
EQUIPAMENT ESPORTIU
  • Un xandall (per obtenir el de l’escola podeu contactar amb l’AFA)
  • Calçat esportiu ( infantil vambes amb velcro)
MATERIAL
Estem actualitzant dades ( 12 juny 2020)

LLIBRES CURS 20-21

Material Escolar

REUNIONS ENTREVISTES I INFORMES

Educació Infantil

Al llarg del curs es lliuraran dos informes, un al febrer i l’altre a final de curs.

Educació Primària

Es lliuraran tres informes. Un al final de cada trimestre

REUNIONS DE FAMÍLIES

Farem una reunió amb tots els pares i mares del grup on s’informa de l’organització del curs, sortides, material, activitats que es realitzaran… Aquesta reunió es farà a finals de setembre o primera quinzena d’octubre.

En l’hora de les reunions l’Afa ofereix servei monitoratge per acollir als alumnes de l’escola.

ENTREVISTA AMB LA MESTRA DEL VOSTRE FILL O FILLA

Al llarg del curs les famílies faran un mínim d’una entrevista anual amb el tutor/a.

Al web trobarem l’horari dins de la pestanya del vostre curs.

CARTA DE COMPROMÍS

CARTA DE COMPROMÍS CICLE SUPERIOR

ANIVERSARIS
A l’escola celebrem els aniversaris dels nens i nenes, entre tots els companys de la classe li fem un petit obsequi: una cançó, una corona, una felicitació col·lectiva, no cal doncs que porteu ni regals ni llaminadures.Si voleu convidar els companys del vostre fill o filla i fer una festa d’aniversari, cal que sigueu discrets i no repartiu invitacions dins del recinte escolar.
NORMES DE FUNCIONAMENT

Per més informació clica NORMES DE FUNCIONAMENT