Instal·lacions (disposem de 16.000m2 de terreny, 3.000m2 construïts)

El nostre centre disposa de tot un seguit d’instal·lacions i espais adients per al desenvolupament de la formació dels vostres fills/es: aula de psicomotricitat, biblioteca, aula de suport lingüístic, aules d’informàtica, aules d’educació especial, aula de música, aula de ciències, aula d’anglès, menjador amb cuina pròpia, gimnàs, pavelló esportiu, i uns espais a l’aire lliure per als moments d’esbarjo (dos grans espais separats per l’alumnat d’educació infantil i primària, ambdós amb hort inclòs), a l’interior del recinte de l’escola aparca bicis i a l’exterior de l’escola gran zona enjardinada amb molt d’espai per aparcar.

MODIFICACIONS DEGUT A LA COVID 19:

• Les aules d’anglès, biblioteca, música, aula de ciències i SIEI s’han suprimit com a tal i han passat a ser aules ordinàries, per així disposar de més aules ordinàries per atendre millor als nostres alumnes i fer grups estables més reduïts.