V FIRA DEL LLIBRE DE SANT JORDI

Un any més vam celebrar la diada de Sant Jordi tots junts participant a la fira del llibre. Els nens i nenes de 6è es van preparar algun conte per explicar als alumnes d’infantil i els de cinquè van compartir la lectura amb els nens i nenes de primer. La resta de cursos van poder passar una estona llegint llibres que havien portat els companys o bé de la biblioteca de l’escola.
Els nens i nenes de tercer van ballar una sardana i seguidament tots junts vam ballar “La santa espina”. Per finalitzar una tarda tan especial vam acabar tots berenant pa amb xocolata. Una tarda genial!