Aprenem a salvar vides!

El 16 d’octubre, dia mundial en la lluita contra l’aturada cardíaca, els alumnes i les alumnes de l’escola hem sortit al pati a simular pautes d’intervenció davant d’una possible situació d’emergència (trucada al 112, pràctiques de reanimació i aplicació del DEA).

Prèviament, hem anat desenvolupant a l’aula el programa Suport Vital Bàsic per a conscienciar-nos de la importància de seguir el protocol correcte i actuar amb rapidesa per a poder salvar vides.

També hem rebut la visita d’una ambulància i hem pogut veure com és per fora i per dins.