Les alumnes i els alumnes del Torre Vicenç ens expliquen un conte

EL DIA 10 DE DESEMBRE A LA TARDA, ENS VAN VENIR A VISITAR UNES ALUMNES I UN ALUMNE DE L’INSTITUT TORRE VICENÇ. VAN VENIR A CONTAR-NÓS UN CONTE MOLT BONIC, SOBRE LA IMPORTÀNCIA DE SABER LLEGIR. A PARTIR DEL CONTE “LA RATETA QUE LLEGIA A L’ESCALETA”. AQUESTA RATETA, EN LLOC DE COMPRAR-SE LLAÇOS ES PASSA LA VIDA LLEGINT I LI ENCANTA.
MOLT ENCERTAT PERQUÈ ELS NENS AGAFIN EL GUST PEL LLIBRES I LA LECTURA.
EN ACABAR, PER AGRAIR-LOS -HI EL DETALL, NOSALTRES ELS HI VAM FER UN TAST DELS POEMES I LES CANÇONS QUE ELS NENS I NENES D’INFANTIL FAREM ELS DIES 17 I 19 DE DESEMBRE AL FESTIVAL DE NADAL. ELS HI VA AGRADAR MOLT.