L’arribada del tió

AQUEST DILLUNS HA SIGUT MOLT ESPECIAL, PERQUÈ ENS HA VINGUT A VISITAR EL TIÓ A L’ESCOLA.

FEIA MOLTS DIES QUE ELS INFANTS D’INFANTIL ESPERÀVEM EL TIÓ,  I FINALMENT EL DILLUNS ENS VA ARRIBAR UNA CARTA, AMB UN MAPA I UNES PISTES. ENS DEIA QUE L’HAVÍEM D’ANAR A BUSCAR PER L’ESCOLA.
ELS MÉS GRANS D’INFANTIL, ENS VAN LLEGIR LA CARTA I ENS VAN PORTAR LES PISTES. A P3, EL TIÓ  VA DEIXAR UN MAPA PER A TROBAR-LO, A P4 UNS RODOLINS I A P5 UNES ENDEVINALLES. TOTS ELS NENS I NENES ESTAVEN MOLT CONTENTS I CONTENTES D’ANAR-LO CERCAR, I COM NO PODIA SER D’UNA ALTRA MANERA, ENTRE TOTS EL VAM TROBAR. SABEU ON S’ESTAVA ESPERANT A L’HORT DE L’ESCOLA!!!
ARA L’HAUREM D’ALIMETAR BÉ!!! SINÓ NO ENS CAGARÀ RES.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *