GRÀCIES PRACTICANTS !!!

Aquest dimarts dia 18 de juny en moltes classes de la nostra escola direm ADÉU al grup de practicants del tercer curs d’educació dual de magisteri ell i elles són en Xavier, la Carla, la Martina, L’Anna.

Fa uns dies també van acabar el seu període de pràctiques els alumnes de menció de magisteri, en Joan Marc i l’Enric van fer les seves pràctiques com a mestres d’educació física, La Joana i la Aina van ser practicants d’educació terapèutica, per acabar en Sergi i l’Albert vam fer les pràctiques com a genaralistes, es a dir mestres de primària.

Aquest ha estat un any històric, mai a la nostra escola havíem comptat amb tants practicants i de la categoria d’aquests nois i noies. Volem, des de la web de l’escola, agrair l’interès i la bona tasca d’aquests estudiants. Estem molt satisfets de tot el que han aportat a la nostra escola i al nostre alumnat.

Us desitgem molta sort i que molt aviat ens puguem retrobar a les aules com a companys i companyes, us necessitem perquè amb el vostre entusiasme fareu que les escoles on estigueu siguin espais de participació, d’escolta i de molts somriures !!!

Fins aviat!!!

Equip docent de l’Escola Pinyana.