Dia Mundial de l’activitat física (4t)

Els alumnes de quart han realitzat una caminada en motiu del dia mundial de l’activitat física. Per desè any consecutiu, la Secretaria General de l’Esport  i de l’Activitat Física conjuntament amb el Departament de Salut  s’afegeix a Agita Mundo i l’OMS per celebrar el Dia Mundial de l’Activitat amb l’objectiu de difondre el missatge “Acumula 30 minuts d’activitat física diària si ets adult i 60 minuts si ets un infant o adolescent!”.

Aquest any el lema és Activa la vida, millora la vida. Al final de la caminada els alumnes han pogut gaudir d’un esmorzar saludable i d’una divertida classe de zumba.