Comiat Núria Moncusí

El passat divendres, 4 de desembre, ens vam acomiadar per jubilació de la mestra d’educació infantil Núria Moncusí. Al llarg de la setmana, tant alumnes com companyes de claustre, vam anar elaborant i recollint dibuixos i missatges i el mateix divendres, els hi vam donar com a regal. Un bon comiat ple de sorpreses i un dia molt emotiu per a totes nosaltres.

Moltes gràcies Núria per la teva dedicació amb els alumnes durant aquests anys a l’escola Pinyana!!! et desitgem el millor! en aquesta nova etapa!!!

1 comentari

1. francis

Núria, una forta abraçada, vaig compartir amb tú dos anys molt bonics a l’escola Pinyana, vaig aprendre molt de tú, la teva cordialitat i bon fer van ser un referent per mi. Que gaudeixis molt d’aquesta nova etapa.

Molts petons!!!!

Francis.