ALUMNES DE CICLE INICIAL

Hola nenes i nens de Cicle Inicial i famílies!!!

Mentre duri aquest període on les escoles estan tancades i per poder acompanyar-vos aquests dies des de la distància, els i les mestres anem actualitzant el bloc.

Com podeu veure al bloc hi ha diferents activitats de llengua, matemàtiques, educació física, anglès, música…

Dins aquest apartat de Cicle Inicial anirem penjant activitats més concretes pels alumnes de 1r i 2n.

Dir-vos que aquestes activitats són voluntàries i no obligatòries. L’objectiu és que ús entreteniu amb activitats educatives.

Aprofitem per recordar-vos que l’escola té aquest correu, admin@escolapinyana.cat  perquè pugueu compartir activitats, escrits, dubtes… Estarem contentíssimes de rebre correus vostres.

Tot anirà bé!!!

Núria i Noemí