EL COS PARLA!

A segon hem fet una activitat molt especial dins del projecte del cos del segon trimestre, i l’hem relacionat amb l’eix central de tot el curs i de l’escola: “Mens sana in corpore sano”.

Primer, en grups, hem explorat les emocions a través del cos! Cada equip ha representat una emoció (alegria, tristesa, por, ràbia o calma) i la resta l’ha hagut d’endevinar.

Després, hem reflexionat junts: Com ha reaccionat el nostre cos quan hem sentit cada emoció? Quines sensacions hem notat? Com les hem pogut gestionar?

Per acabar, hem fet una activitat individual de consciència corporal! Cada alumne ha dibuixat com s’ha sentit aquell dia, identificant si ha tingut el cos relaxat o tens, si el seu cor ha bategat ràpid o lent, o si ha tingut molta o poca energia.

Aquesta experiència ens ha ajudat a entendre que escoltar el nostre cos és essencial per sentir-nos bé, tant físicament com emocionalment!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut